17. Annapurna circuit 2013

17 mei 2013 - Kathmandu, Nepal

Onze tocht hebben wij geboekt bij Trekking Team. Dit agency zit in Kathmandu (Thamel). Zij hebben alles prima georganiseerd en de gids, Razan, en de drager, Sam (Maila), waren geweldige reisgenoten.
Kees en ik hebben een fantastische tijd gehad die we nooit zullen vergeten: veel gezien, veel mensen ontmoet, veel gedaan, veel geleerd.
trekking-team-banner
Het waardevolle  van het bezoeken van andere landen is het in perspectief plaatsen van je eigen situatie. 4 Dagen nadat wij uit Jomsom waren vertrokken werd dat nog maar weer eens bevestigd toen we dit bericht zagen:

IMG_1543

1. Ria Swank:
    17 mei 2013
    Hoi Piet en Kees,
    Nadat ik een paar keer moest slikken bji het zien van de foto met de vliegtuigcrash heb ik daarna genoten bij het bekijken van de foto's. Prachtig! Wat een kleuren blauw en wit en wat zal het daar koud geweest zijn op de pas van Pa Pass.
    Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en hoop je daarom snel weer eens te spreken.
    Lieve groet,
    Ria
  2. Ria Swank:
    17 mei 2013
    Na het lezen van jullie reisverhalen (het duurde even voordat deze pensionada in de gaten had hoe het werkte) ontzettend veel bewondering gekregen voor prestatie. Deze reis is vast onvergetelijk en die pas heette dus anders (Thorong).
    Neem nog een lekker bakkie ko'bb'ie en veel nagenieten.